Typsikt!

Sitter och lyssnar på musik, mamma har inte kommit hem än. Är vrål hungrig, orkar inte göra nån mat precis. Men då får jag väl skylla mig själv. På det så har jag ont i huvudet också, typsikt!
Idag så hade vi orgentring i regnet på Karlsvik, trodde de skulle ta timmar och göra de. Men de tog bara 1 timme och 30 min typ. Men de hade gått fortare om vi hade fattat kartan till en början, haha. Men vi sjöng oss igenom hela orgenteringen så de var ändå roligt. Haha, sen när jag kom hem har jag bara sett på tv. Och de lär vara så de kommer att vara resten utav kvällen. Imorgon är de fredag, igen. Fan va skönt, veckorna bara far iväg. Om typ 2 veckor har vi lov, helt underbart!
Och nästa vecka är typ också chillt, ledig onsdag (om vi övertalar läraren) annars har vi bara en lektion, och på torsdag så ska vi kanske se Romeo och julia. Men nu ska jag se om de finns något att se på tv, god kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0