Ta de lungt och se på Idol

Känner mig som en zombi, är svin trött. Blir nog snart att lägga mig framför tvn och säkert somna. Idag så hade vi prov på första lektionen, som vanligt så hade jag inte pluggat. Bara i sista minuten, men har ju fått bra betyg på dom andra, så jag lär ju märka. Sen så hade vi hål, (som vanligt) då gjort jag, Ida och Sophie klart ett hemprov som skulle vara inne idag. Skönt att få de bort gjort alltså, sen är det bara analysen i Samhälls som ska vara klar till fredag nästa veckan, men jag får väl sitta och göra den på söndag eller något.
Ikväll vet jag inte vad som händer, blir nog att ta de lungt och se på Idol. Finns inte så mycke annat man kan göra + att de är skit väder. Ursh, men nu ska jag glo tv. God dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0