Så jävla värt alltså.

Hej, nu sitter jag här hos Frank med Sofite. Vi är hundvakt åt honom medans han är ute och festar. Vi har de mysigt, jag spelar musik och softie ska göra mat. Haha, vi har sett på Never back down, den var faktiskt bra. Sen såg vi på The hottie and the nottie, den var as rolig. Haha, vi ska snart se på Dude, wheres my car? eller så skulle vi se en film som börjar på tv kl 1. Men det blir säkert bra, om Frank ådom är borta länge lär jag ju somna. Haha, har ju fått lite motion idag iaf, har varit ute med hunden två ggr, och var ute typ 40min båda gångerna, så drar hon så mycke. Haha, hon är så söt!
Men igår var jag och Mikaela å såg på Björn gustafsson, så jävla värt alltså. Skrattade igenom hela konserten eller vad man nu ska kalla de. Haha, alla var så roliga. Det kändes också som en drömm, fattar inte att de är sant. För man har ju som suttit och kollat på internet eller på tv om dom. Men sen får man se dom irl, så jävla värt! Höll nästan på att börja gråta när björn kom ut! Haha, men de var synd att man inte fick ta kort, jag som hade tänkt att fota som fan. Men nu orkar jag inte skriva nåmer, ska se hur de går för Softie i köket =) God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0