Mysigt

Kom typ nyss hem, eller för en liten stund sen. Har jag ju då som sagt varit i Pite med Sophie, det blev då lite shopping för min del. Hehe, men det har varit en as mysig dag, och skönt med lite omväxling när de gäller stan om vi säger så. Tycker annars inte om stan så mycke, eller det kan vara kult om man har pengar. Men iaf, så blev mina inköp vita knästrumpor, en tunkia och en kofta. Det var de jag köpte, så var vi och drack Kaffe på ett jätte mysigt ställe. Sen så käkade vi en macka på ett annat mysigt ställe, allt var som så himla mysigt där. Men ikväll har jag ingen aning om vad som händer, är sugen på att fara och dricka kaffe nånstans och bara snacka skit? Får ju se vad kvällen har att komma med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0