Läskigt att

Kom nyss hem, har varit en sväng på stan med mamma. Fick lite nya underkläder, thanks!
Igår så blev de att träna med Ylva, sen for vi hem till henne och spelade typ resten utav kvällen. Sen så såg vi en cp film, tråkig och helt störd! Sen såg vi på en bra film, en skräckis så de var ganska läskigt att gå hem själv sen. Haha, sen när jag kom hem så slog jag på en film och vilken film tänker jag inte skriva. Haha, sen idag så ska jag typ fara till Softie och chilla hos henne. Blir att färga håret, men vilken färg blir en suprice. Haha, men nu ska jag se på tv. God natt.

Måste bara skriva att, rätt åkte ut i Idol i fredags. Haha, Amanada, Ylva, Josse och Johanna, alla blev typ glada! Haha, så redan då blev min kväll bättre och inte bara de, så var de Singing bee. Haha, roligt! Blir Idol hos mig nästa fredag också, nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0