Jobbigt

Vaknade för inte så länge sen, är ledig idag. Fan va skönt alltså, det behövde jag verkligen! Gjorde frulle och ska snart hoppa i duschen innan Sophie kommer. Jack kom ner med Mayo i morse, han har sovit med mig till typ 11, fan va söt han är! Haha
Igår så orkade jag inte gå på varmkök, fick dåligt samvete. Haha, första gången jag skolkar nu i 2an. Men en gång gör ju faktiskt ingenting. Sen efter middagen så for jag och Ylva och tränade, fan va jobbigt det var alltså. Känns som att alla mina muskel har försvunnit, orkade typ ingenting. Men förhoppningsvis så blir det en ändring på de. Sen när jag kom hem kom Lina förbi, vi såg en as bra film som var på tv. Haha, fan va rolig den var. Haha, kommer dock inte ihåg vad den hette.
Idag så blir det att plugga, kanske se nån film? För imorgon blir de ju Romeo och Julia, sen träna. Jobbigt det låter, men jag måste. Nu ska jag slänga mig i dusche, bye!


Kolla va söt han är :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0