Helt skönt faktiskt,

Kom typ nyss hem, det blev lite väl sent. Haha, mötte Lisa typ strax efter 9 sen mötte vi Lina och gick hem till Lisa. Tänkte som att jag skulle vara hemma strax innan 11,  men nee. Haha, vi hade så kult så vi glömde bort tiden. Men det var ju trevligt iaf, tur att jag har sov morgon imorgon annars hade det varit illa. Nu sitter jag och dricker mjölk och väntar på att Scrubs ska börja och sen blir det nog att sova. Imorgon blir de och träna och sen har jag ingen aning, det blir nog att chilla i helgen. Det låter helt skönt faktiskt, för nästa vecka har jag två prov som jag måste plugga till.
Känner på mig att jag inte kommer att somna i god tid i natt, för att innan jag somnar måste jag varva ner i typ 1-2 timmar innan jag kan somna. Haha, men idag blir de ju typ bara 30 min, och sen så är de äckligt varmt i mitt rum. Då kan jag inte häller somna då får jag bara damp och får panik för att det är så varmt. Haha, oftast så börjar jag gråta! Haha, men nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas! GOD NATT.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0