Har ingen rubrik

Lars från Idol, helt underbar. Sjunger helt otroligt bra, helt charmig, söt desutom. Imorgon är de ju Idol, då får man se och höra han sjunga. Blir att rösta på honom, hoppas alla också gör de. Han är en värdig vinnare!

Nu sitter jag här framför data som vanligt, och de finns ingenting att göra. Väntar dock på att Ylva ska ringa så vi kan fara och träna. Då har jag ju nånting att göra iaf, men det är ju dock bara en timma eller så. Var dag är sig lik, är så frukansvärt less på de. Vill bara att de ska hända roliga saker, men då är allt så tråkigt så man sitter hemma framför datorn. Men förhoppningsvis så börjar de väl hända saker, men de tvivlar jag starkt på. Kanske borde ta tag i de själv, men det är faktiskt inte så lätt när man bor i dryga och tråkiga Lule. Men jag känner bara att jag vill flytta härifrån, men jag är för ung för att flytta själv, ingen inkomst. Sen tycker mamma bara att jag är dum i huvet när jag säger att jag vill flytta. Så flytta lär ju inte hända förens jag har gått ut skolan. Men jag vill annars bara fara nånstans, bara fara bort härifrån, att bara vara borta är roligare än de här. Men då har man ju så klart inte tillräckligt med pengar eller föräldrar som kan slänga ut pengar bara så där. Kanske borde börja söka extra jobb? En mycket bra idé, men svårt att hitta nånting + att jag inte har fyllt 18 än och de kanske hade varit en stor fördel om jag hade varit de. Men jag får väl ta dagarna som dom kommer och se hur allt slutar. Men jag vill bara gå ut skolan och börja jobba och flytta och ha mitt egna. Men de dröjer, hoppas bara åren går fort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0