hahahaha, klantiga jag!

Hahahaha, jag kan inte sluta skratta. Idag på idrotten så skulle vi köra styrke träning, då tyckte jag att de skulle vara kult å gå lite på rullband. Så då gjorde jag och Ida de, de började helt bra vi hade roligt. Sen skulle jag visa Sophie nånting som hon skulle göra så vände jag mig om och flög in i väggen och ner på golvet och fastnade mellan väggen och rullbandet. Hahaha, Sophie helt chockad och börja skratta, Ida fortsatte gå och glodde. Hahaha, inte nog med de så såg, Malin, Erica och Josse de också. Dom var också i chock, hahaha. Jag tänkte "shit mitt hår kommer att fastna" då fick jag panik. Hahaha, men sen när jag väl kom lös så började jag as garva. Hahha, de slutade med att vi alla garva. Sen så vräkte jag ur mig "vi skulle ha filmat de här" Hahahah. Men nu så kommer alla skratta när dom ser mig nästa gång, hahaha. Nog för jag inte kan sluta skratta åt de, men ändå. Hahaha, men inte nog med det så gick min länga nagel av, upptäckte de på bussen. Då blev jag lite ledsen, haha men det var ändå bara en tidsfråga!
Idag så blir det att träna igen (inte springa på rullband), efter middagen eller nått. Sen ska jag bara chilla, sista lektionen imorgon sen lov. Fan va skönt! Men nu ska jag se på tv åså, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0