Guru Josh Project - Infinity!!!

Fan va tiden går fort när man är ledig, tycke nyss att jag vaknade. Men tydligen inte.
Det har iaf varit trevligt idag, Sophie kom och vi drack kaffe och såg på Mamma mia. Sen kom ida och vi satt och kollade runt lite på olika bloggar. Haha, det var roligt! Sen gjorde jag om hennes blogg, det blev faktiskt välldigt bra, men blev dock inte klar med den för hon skulle fara hem. Och nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra, funderar på att locka håret, och tycker att det låter som en bra idé. Men dock jobbigt i mitt långa och tjocka hår, det tar minst en timma att göra det lockigt. Haha, men jag ser ju om jag ids. Kanske finns nå bra att kolla på tv, får kolla upp de! God dagens


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0