Ganska så seriös dag

Idag känner jag mig grymt seriös och allt verkar meningslöst! Först började de ju med att jag, Ida och Sophie var grymt seriösa på stan. Sen så har jag ju börjat träna, och de känns grymt seriöst, varannan dag blir de träning. Sen när jag var hos Softie satt vi och Anki och pratade seriöst. Hur bra det är att Gymnasiet är gratis osv. och att man ska ta den chansen man får. Känner mig ganska så seriös, lite konstigt. Eftersom att den mesta dels så är jag oseriös, kanske ska börja bli helt seriös? Haha, dagens skämt. Men jag tycker det är kult att diskutera seriösa saker. Men hatar när de blir tex. "vad är meningen med livet?" "hur kunde nån bli så smart att komma på telefonen, hur tänkte han?" osv. Det finns ju inga svar på så då blir jag bara irriterad. Haha!
Inte nog med det, så har vi haft as mycke prov på senaste. Det känns så meningslöst, ett prov varje vecka. Förtjänar verkligen lovet som kommer, och få ta de lungt i en vecka. För de skulle inte förvåna mig om det bli ännu mer prov efter lovet. Och vi har inte ens gått halva 2an, jag kommer vara helt slut känner jag. Huvva, men nu ska jag se Scrubs (som vanligt) och sedan blir det att sova. God natt!


Kommentarer
sophie

Hahahha, verkligen dagens skämt!

2008-10-20 @ 23:39:41
URL: http://ssssophie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0