Ganska komiskt

Nu sitter jag här mätt och belåten. Det har inte varit min dag idag, började med en tråkig lektion på NK. Höll på att somna men de som hindrade mig var dom hårda stolarna (är inte van) sen så for jag hem på hålet. Käkade och halv sov ett tag. Sen tbx till skolan, Samhälls, delade ut våra fråge papper. eller va fan ska man kalla de? Sen samma började vi sammanställa det, men självklart hann vi inte klart med de. Sen hade vi en ännu tråkigigare lektion på ELB, inte så värd.. Sen på Varmkök, så var jag så stressad. Så jag fick för mig att de skulle vara 4 dl mjöl när de skulle vara 4 msk.. Då var det bara att göra om hela stuvningen på nytt. Hahaha, det var ganska komsikt ändå! Men sen så när Varmkök var slut, så var min tlf trasig :( Irriterande, 1,2 och 3 såg jag inte. Dom var som borta, men nu har mamma tagit den och ska lämna in den. Snart ska jag fara och träna, är inte ett dugg taggad för sen måste jag plugga. Och är äcklig less på skolan, hej då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0