Förstoringsglas

Mamma for och köpte mat från Frasses, nu är jag as mätt. Slog nyss på Kaffe och Sophie kommer snart, sen blir de Bio :) Åh, va roligt!
Efter skolan somnade jag, fan va skönt det var. Ville inte vakna igen, haha. Men idag i skolan så hade vi de svåraste provet ever. Har inte varit med om nå svårare, jag lär ju få omprov på de. Men det är väll sånt man får ta, måste göra min Samhällsanalys om Alhohol bland ungdomar. Men det är så jobbigt, har skutit upp de nu hur länge som hällst. Jaja, men Sophie skulle hjälpa mig att börja iaf. Haha, jag försovde mig för första gången imorse, larmet ringde inte på min tlf. Så ringer Sophie och säger att klockan är 9.40. Då vi börja 10, det var inte roligt. Första gången jag försovde mig sen jag börja på Gymnasiet. Haha, men nu har jag fått en alarmklocka av mamma, men hon behöver ett förstoringsglas för att kunna läsa vad som står i instruktionsboken, hahaha. Fan va roligt det ser ut, hahaha. Men nu ska jag sätta mig i soffan och glo tv. God kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0