Crash

Sitter och kollar på datorer på massa sidor. Haha, jag kollar julklappar. Haha, jag vill ha en bärbar dator, men vet inte om jag vill ha en liten eller en stor? Sen vill jag ha en kamera, men samtidigt vill jag ha massa pengar. Åh, men jag har ju ett tag kvar att bestämma mig. Haha.
Idag blev de ingen träning, fick faktiskt lite ont i ryggen när jag kom hem från min crash. Om ni vill se min crash gå in på ssssophie.blogg.se (fast ritad på paint) Bra jobbat Sophie! Men hon kom iaf förbi en sväng ikväll, vi drack kaffe och så gjorde vi om min blogg, sen satt vi och pratade. Så nu ska jag lägga mig i sängen och se på Scrubs och njuta av min sovmorgon. Sen är de lov, fan va underbart! God night.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0