Blodigt allvar

Får damp, är äcklig less på mina högtalare. Ena högtalaren är helt fucked up, den funkar lite då och då och sprakar för de mesta. Kanske dags för nya? Japp, jag tror de.
Idag så hade vi bara slöa lektioner (som vanligt) haha, jag, Ida och Sophie går alltid ut och jobbar på PM och sitter bara och pratar igenom hela lektionen. Sen så hade vi Pictunary på ELB;s lektion, killarna mot tjejerna. Självklart så vann vi tjejer, haha. Så blev de fight som vanligt, de slutade med att vi tyligen hade fuskat osv. Haha, det var nästan blodigt allvar. Sen så for jag och Ylva och tränade, tungt de kändes. Men sen när vi var klara så var de helt skönt, men så blir de ju alltid. Sen ringde mamma och sa att vi skulle beställa pizza, sur jag blev. Jag som försöker sluta äta sånt, haha. Men som tur var så var de från Mamma mia så jag köpte stekt ris med kykling, fan va gott! Så nu är jag as mätt.
Ikväll ska jag och Ylva se Idol, inte för att jag är så insatt och tycker att de är så speciellt kult! Men är ju med vettigt sällskap iaf. Men nu ska jag duscha, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0