(Y)

Sitter och lyssnar på Lady GaGa - Poker face och blir på party humör. Så mest troligt blir det party på fredag eller lördag, jag får väl bara hoppas på att mitt party humör håller tills då! (Y)
Idag så var det chillt i skolan, hade bara några "grupp" övningar sen nå annat skit, sen slutade vi kl 12. Sen for jag och Ida hem till mig och såg på Hem till Midgård och sen såg vi på en film och typ halv sov, men härligt var det. Haha, men sen så kom Ylva och Amanda hit ett tag.
Imorgon blir dett att beställa pizza med tjejerna och se idol, sen kanske party? Haha, jag vet ingenting just nu. Men jag lär ju märka. Ska gå in i friggebodan och leta mina uggs? Ida tjatar så mycket, god kvälll!


Kommentarer
Lina

Hehe gott med Pizza =) Vad har du gjort idag då? kramis måste ju ses nån dag =)

2008-11-14 @ 13:01:58
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0