Trött

Haha, såg nyss ett avsnitt av Hem till Midgård, haha. Fan va bra det är, men nu blev jag dock trött igen :/ Måste plugga, analysen MÅSTE in imorgon, så dum i huvet som jag är så gjorde jag självklart inte det igår.
Men idag så var de en jävligt jobbig skol dag, halv sov typ på alla lektioner. Var så jävla trött, men hoppas jag blir klar fort med analysen så jag får sova sen. Men då kommer jag säkert bli pligg, då blir jag fan arg. Haha, skulle egentligen ha farit och tränat idag. Men både jag och Ylva var så jävla trötta så vi ides inte, så det får bli imorgon istället. Men det blir säkert bra, men nu ska jag göra klart den där jävla analysen, god kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0