Snart jul

Nu är det exakt en månad kvar till Julafton, gud vad jag längtar. Vill bara ha en massa julklappar och se på Kalle anka, haha. Men sen får jag inte glömma julmaten, det är så gott. Sen känslan, det är så mysigt när det är jul. Mamma har stoppat upp röda gardiner i mitt rum så nu är det helt mysigt och julfint.
Haha, glömde skriva tidigare att min nya lampa gick sönder i morse. Haha, jag skulle dra upp rullgardinen så har jag bara en smäll så var min nya lampa sönder, haha. Men jag ska få en ny till veckan så de löser sig.
Nu sitter jag och väntar på att min buss ska gå till Softie, så ska jag chilla hos henne. Sen så skulle vi typ färga ögonbrynen åde, så det blir mys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0