Shopping

Kom nyss hem från stan, det blev shopping. Eller iallfall lite för min del, hittade inte så mycke som jag tyckte om. Det fick iallfall bli leggings, underkläder och knästumpor. Så det var lite iallfall, och jag tycker om det.
Nu är jag trött och vill vila, men det går inte för att det är hockey och alla bara skriker det högsta dom kan när det väl blir mål. Måste börja kolla upp när det är hockey så jag kan fara härifrån. Det är alltså ett jävla liv, så här mycket brukar dom inte skrika, haha.
Men nu ska jag dricka mjölk och käka banan, och nu kom Mayo för att han är så rädd när dom håller på och skrika, så nu ska jag mysa med han också. God kväll!


Kommentarer
Ida

Jasså, var de hockey? ;) he he he he he he

2008-11-28 @ 10:00:06
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0