Plugga Engelska

Är as mätt, har ont i magen. Råkade somna när jag såg på tv, så jag hann inte bli hungrig innan jag käka. Men det var så gott.
Efter skolan så gick jag, Ylva, Amanda och Johanna på stan och köpte en present till Amanda, men det var dock efter att hon hade farit. Längtar som fan till på fredag nu alltså, det ska bli mys. Middag, Idol sen party.
Men ikväll så ska jag plugga till engelskan, har glosor och gramatik och sedan läsa i Engelska boken, så det blir det jag ska roa mig med resten utav kvällen, men de lär ju bli mycke tv tittande också. Jag kan aldrig låta bli, kan inte ens slå av tv när jag ska plugga.
Imorgon har jag utveckligsamtal, och ingen NK så jag slutar efter utvecklingsamtalet, skönt som fan. På idrotten ska vi ha Fongarna på Hälsanshus, tycker det ska bli jätte kul. Så jag längtar faktiskt, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0