Pearl Harbor

Jag så nyss Pearl Harbor, en av dom bästa filmerna som finns (iallafall av dom filmer jag har sett). Den började kl 14.40 och slutade 18.00, jag har gråtit konstant under hela filmen. Förutom när jag käkade, haha. Jag börjar nästan gråta av att bara tänka på filmen nu, men den är så jävla bra. Jag lever mig som in i filmen, nu är jag lite nere faktiskt. Haha, men får nog se nå roligare på tv så blir jag säkert gladare. Men jag har iaf gråtit för ett helt år, haha. Brukar inte gråta så ofta, det var säkert därför det kom så mycket. Och inte bara det så är det ju två snyggingar med i filmen också, nu blev jag faktiskt sugen på att se Den gröna milen. Haha, men hade inte kunnat gråta då, för jag tror att mina ögon ha torkat ut. Men nu tänkte jag ringa och Ylva och höra vad hon gör och se vad vi ska hitta på, god kväll!


Kommentarer
Lina

Hehe sött att du grät =P Hehe såg er på coop men jag ville inte träffa nån då har klippt mig :P ahha

2008-11-09 @ 00:09:04
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/
mickan

ja visst är den bra :)

jag tycker väldigt mkt om pearl harbo med ;)

2008-11-14 @ 11:49:35
URL: http://blondinmickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0