Roliga bilder, haha

Att det redan är onsdag, fan va tiden går fort alltså. Jag hänger knappt med. Idag så har det varit lugnt i skolan, redovisning, gick igenom det som ska komma på provet nästa onsdag och sen var vi typ 10 min på den sista lektionen. Men det var skönt iallafall, men imorgon går man till kl 5. Jobbigt men det är ju bara den här och typ en torsdag till som man går till 5. Helt skönt, sen bara 3 varmkökslektioner kvar. Sen blir det lov.
Haha, imorse så vakna jag en timme tidigare. Fan va arg jag vart, haha. Hade råkat stoppa alarm en timme tidigare i natt, så då var man påväg till bussen å allt. Så tänkte jag "fan va mörkt det är, så här mörkt ska det inte vara vid den här tiden" så kolla jag på klockan så var den 8.05 så börjarde jag kl 10. Haha, fan va les jag var då alltså. Men nu ska jag lägga mig framför tv som jag har längtat efter hela dagen.






Haha, roligt man kan ha på ett långt hål ;D


Kommentarer
Lisa

Stakarn :/

2008-11-26 @ 15:09:44
URL: http://lisacarinab.blogg.se/
lina

Hehe ibland äre alt synd om dig sötsanna =P

2008-11-26 @ 22:19:30
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0