MIN MOBIL!!!

Min älskade mobil är tillbaka, fan va glad jag är. Men det har dock typ gått mer än två veckor. Men nu har jag min älsklig iaf, det är ju huvudsaken.
Nu sitter jag här framför datorn och ska snart kolla upp vad det är för intressant på tv. Ikväll så hade jag tänkt att bara chilla och känna lugnet för att vi inte har nå prov eller läxor som ska vara inne den här veckan. Sen så är det bara MR dagar (torsdag, fredag) så det är skönt, då börjar man kl 9 och slutar vid 12. Så det är lugna puckar, haha.
Nu längtar jag bara till att de ska bli fredag, Idol hemma hos mig som vanligt. Men nu så blir det mest troligt middag med tjejerna innan och efter Idol kanske party?


Kommentarer
Lina

Kul att du fått tebax din mobil.. hehe ser att de blir en kul fredag fr dig sötnows

2008-11-12 @ 23:30:37
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0