Mat

I skolan så har vi inte gjort ett skit som vanligt, bara varit. Men vi har dock börjat med en grupp uppgift. Men sen hade man Varm kök och då gjorde vi vår egna pasta, min och Idas vart as bra. Men inte nog med det så innan vi gick till lektionen så sa jag; Fan va skönt om han hade varit borta (läraren) då sa Ida; men han är aldrig borta. Så när vi kommer in i klassrummet så säger han att vi inte har nån lektion nästa vecka. Helt underbart, så det ska bli skönt att slippa gå till 5. Imorgon så slutar man typ kl 2, sista lektionen går typ bort. Helt underbart!
Nu är jag svin hungrig, hoppas mamma kommer hem snart och gör en god middag. Ska sen duscha för jag luktar mat som fan och mitt hår är äckligt. Sen blir det att fara till Ida och se hennes rum och plugga. Känner mig faktiskt konstigt nog forfrande pepp för det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0