Kvällens höjdpunkt

Fixade mig nyss klart, och hookade pappa så han kan skjusa mig till Ylva. Så nu sitter jag och väntar på att hon ska logga in på msn, så jag kan säga att jag kommer snart.
Sen blir det att fara till Amanda och käka tacos med brudarna och sedan blir det ugång. Det ska bli kult, det var ju som ett tag sedan nu. Haha, men jag får ju inte glöma att vi ska se på Idol också, kvällens höjdpunkt.
Sen blir det att ha på sig min nya tunika, den är så fin. Men nu skrev Ylva, så jag ska nog börja fara. Ha en underbar kväll alla!



Kommentarer
lina

hah min kväll kommer bestå av tv tv tv och har jag tur kanske lite jappe=) haha inte så kul lite avis på dig<3

2008-11-21 @ 20:30:46
URL: http://lajnissvarld.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0