Kläder

Kom typ nyss hem från Ida, började må skit illa. Men det lär vara över tills imorgon.
Vi pluggade ju då som bestämt, men vi gjorde dock bara 3 uppgifter för då började DH och sedan Christine, så då blev det tv ist. Haha, men får väl göra den sista uppgiften ikväll om jag ids.
Idag så gick jag och mamma på Coop och hämtade kläderna som vi hade beställt, men självklart så hade bara två av mina tröjor kommit. Och resten kommer typ inte förens i December, då blev jag lite ledsen. Men då sa mamma att vi skulle beställa mer kläder, då blev jag glad igen.
Haha, jag är väldigt duktig på att skämma ut mig har jag märkt. Men tänker dock inte skriva vad. Haha, god natt!


Kommentarer
softie

Vad har du nu gjort? :b

2008-11-18 @ 22:47:23
URL: http://softiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0