Jävligt bra team!

Nu är jag hemma, sitter och väntar på att maten ska bli klar. Sedan blir det att fara och träna med Ylva! Fan va skönt, nu är det typ inge prov eller inlämningar på ett tag (eller iaf inte den här veckan) det känns iaf helt underbart. Slapp göra omprovet i dag på Varmkök, ska göra det nästa vecka. På varm kök gjorde vi Palt och Lingonsylt, haha. Helt fina och runda Paltar blev de, men som sagt jag och Ida är ett jävligt bra team! Men sen skulle jag åka med mamma hem men då skulle hon och Jesper självklart handla, typisk. Jag som är as hungirg, men jag får väl vänta då som vanligt.
Det har inte varit min dag idag heller, for hem på lunchen och tänkte göra lite lunch och bara chilla. Men nej nej, då glömde jag nyklarna ingen var hemma. (typiskt bara för att jag glömde dom) Sen var inte min granne hemma heller, och dom har våran hemma nyckel. Sen hade jag inte en jävla krona på telefonen, så jag börja tänka ska jag slå sönder föstret? isf vilket? Men som tur var så ringde Ida efter ca. 30 min så gick vi på Shell/SevenEleven och köpte en fresh + en dricka för 20 kr. Hahaha, vilket kap. Men nu tänkte jag glo på tv (som vanligt) sen ringa Ylva, god kväll!


Kommentarer
lina

Hahah om du köper stuff av mej så bild d enn riktigt bra kap ahahah

2008-11-04 @ 20:30:41
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0