Irriterande

Trött nu, men jag hoppas jag blir pigg snart. Det var skönt att få sova ut, är dock inte lika trött som jag hade varit om jag börja 8.15.
Nu sitter jag och lyssnar på musik, åt nyss en klämmacka som mamma hade gjort åt mig. Gott var det! Nu är jag irriterad för en av mina högtalare är fucked up, den spelar bara ibland och det är grymt irriterande, först är de lågt sen blir det typ as högt. Måste nog önska mig nya högtalare i julklapp, to bad!
Men nu tänkte jag plugga lite på läxförhöret som vi ska ha på första lektionen, god morgon!!!!


Kommentarer
lina

Hej söt unge =P du hade inte skivit lite sen jag var inne sist =p hehe

2008-11-21 @ 11:32:47
URL: http://lajnissvarld.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0