Idol kväll!

Har nyss städat mitt rum, ska snart bädda sängen sedan ska jag slänga mig i duschen. Men orkar inte dammtorka eller damsuga idag, tjejerna får stå ut med att det är äckligt här. Haha, men jag tror faktiskt att dom är van om vi säger så.
Ja, idag så var det ju MR dag, så vi såg en film. Jag tycker den var ganska hyfsad, men ingen som jag skulle orka se igen direkt. Men de funka iaf, sen diskuterade vi om den å fick sluta. Sen får jag och Ylva och tränade som vi gör då varannan dag (förutom när vi är lata).
Men ikväll så blir det att fara och käka pizza med tjejerna som planerat och sen Idol hemma hos mig som vanligt och får inte glömma Singning bee. Haha, men det blir toppen iaf, men nu ska jag fixa färdigt. God dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0