God kväll!

Sitter här, fortfrande sliten. Det har varit en härlig helg, och ett härligt lov. Men imorgon börjar helvetet igen.. Känns så jävla jobbigt med skola alltså. Så är det typ länge tills nästa lov, så imorgon ska analys uppgiften in och jag är inte ens klar med den. Sen ska jag redovisa om nånting jag gör på fritiden i 2 min. Vet ej vad jag ska prata om, men för hoppningsvis så löser de sig och jag tar tag i det ikväll.
Men i fredags så blev det iaf party, vi var först hos Ida och såg på Idol. (jag, Ida, Sophie och Ylva) sen for vi på nån jävla lokalfest, men den dog ju självklart ut så fort vi kom dit typ. Haha, men då for vi på nån fest på björks. Det var iaf roligt, haha. Sen var det bara att gå hem i kylan, trode jag skulle frysa ihjäl, men tur att det gick fort iaf.
Igår så var Ylva, Ida, Amanda och Sophie här, vi gick på Coop och köpte godis. Så vi tjockade hela dagen, jag typ låg i sägen 80 % av hela dagen, haha. Men det var trevligt sen gick vi ut på våra "bus" en sväng. Satt vi data det mesta av tiden.
Ska snart möta Ylva och Amanda, har ingen aning om vad vi ska göra. Men det spelar ingen roll, bara jag får fara från mitt rum. Hahaha, det har sett ut som en svin stia hela veckan, så fick jag nå ryck och städade bort allt från golvet iaf. Så nu ser de lite finare ut iaf. Men helgen har varit helt okej, tänkte lägga in några bilder senare, men nu ska jag lägga mig o soffan och vänta på att Ylva ska ringa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0