:)

Nu är helgen över, det går så himla fort. Men det har iallafall varit trevligt i helgen, igår så gick jag, Ida och Ylva en lång prommenad. Det var helt härligt, det var inte kallt och inte varmt ute, helt perfekt gå väder helt enkelt. Men vi gick förbi Sophie på en rök, sen gick vi förbi Ida och drack vatten åså. Sen gick vi hem till mig och såg på The Blair Witch Project den var ok, men lite gammal så den var ju inte precis läskig om vi säger så. Känner mig helt efter för att jag aldrig har sett den förut, haha.
Men idag så blev det Sanningens ögonblick hemma hos mig, Ida, Sophie, Ylva och Amanda. Men det var trevligt som vanligt, men börjar bli lite less på att alltid vara här. Haha, men får väll bara vänja mig vid det. Imorgon är det ännu en jobbig vecka framför mig, känner mig inte speciellt taggad om vi säger så. Har två prov på tisdag, ett muntligt i NK sedan oprov i varmkök. Men får plugga imorgon, och träning? Men nu ska jag se vad som finns att se på tv, god natt!


Kommentarer
Lina

Hehe den filmen är bra =) men inte så jätte läskig precis hehe.. Lider med dig coh allt jobb du har i skolan gumman<3

2008-11-10 @ 11:11:47
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0