Burgare!

Skolan har varit slö idag, som alla andra måndagar. Inga värda lektioner så sitter man och halv sover typ hela dagen, men det funkar.
Efter skolan så for jag och Ida hem till mig och såg på Dagboken, helt underbar film. Kunde inte låta bli att gråta (som vanligt) haha, jag är en fjolla när de gäller film. Men iallafall så for hon typ nyss, jag kanske ska följa Softie på Max men hon hör ju aldrig av sig, blev sugen på en bugare typ. Haha, det hade inte varit helt fel, sen upptäckte jag att jag hade mycke pengar kvar, så man klarar sig på cigg och har råd att festa till helgen + att ha pengar över. Helt perfekt, så därför kan jag köpa mig en burgare. Men vi ser ju om hon hör av sig, och jag sitter och funderar på när mina kläder ska komma som jag har beställt. Hoppas snart iallafall, men ska glo tv. God kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0