Bara 5 veckor

Haha, sitter här och har ett STORT problem. Jag och Ylva hade tänkt att vaka ikväll, kolla Prison Break, gå prommenad och bara chilla. Bara en rolig grej, man gör ju inte de så ofta precis. Eller så går man och lägger sig i sin varma sköna säng? Spelar ingen roll vilket, kommer ändå vara lika trött imorgon. Jag är så himla morgon trött, vill så gärna vakna av mig själv. Haha, det låter helt dumt. Men du förstår. Men det är ju som bara 5 veckor till Jullovet? Det kan jag stå ut, hoppas det inte blir mycket prov och läxor, då börjar jag gråta! Haha
Men jag lär ju märka hur det blir men mitt problem, men nu sitter jag iallafalloch ser på Scrubs, haha. Det är så roligt, men har dock typ sett alla avsnitt. Men skrattar ändå, fast jag är helt ensam. Haha, det känns ganska puckat, men ska se det nu och hämta mjölk. God natt! :)


Kommentarer
lina

Hehe de programet är ju faktiskt rätt bra :P

2008-11-06 @ 09:59:53
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0