Ännu en till slitsam vecka..

Nu är helgen snart över, att de alltid ska gå så himla fort. Ännu en till slitsam vecka i skolan, känner mig inte peppad för 5 öre. Men om man ser det på den ljusa sidan så är det drygt en månad kvar till Jullovet. Men iallafall igår så var vi hemma hos mig och såg på film det blev två skräckisar, dom var faktiskt ganska bra. Dom funkade iallafall för en kväll, haha.
Idag så har jag sett på Madagaskar på tv och sedan for jag till Lisa, sen ringde mamma och sa att vi skulle köpa mat från mamma mia, då tänkte jag PIZZA IGEN? Tre dagar i rad, haha. Det funkar ju inte, så de fick bli Kina mat istället, men det var as gott. Så nu är jag mätt som fan, ska snart gå hem till Lisa igen och se på tv och bara ta de lungt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0