Tråkigt

Sitter och ser på Scrubs och efter det ska jag duscha, imorgon är det skola igen :/ Men det är ändå bara 6 skoldagar kvar om vi inte får ledigt så klart. Träffade Mikaela på en rök idag, hon har varit borta hela veckan. Den lyllosen har varit på Malta och stekt. Fuskigt, haha. Men jag far ändå snart så, fan va jag längtar.
Har inte pluggat nått, fan jag som skulle göra det. Men nej nej, jag ser på tv ist. Jag måste göra lite varje dag efter skolan. Måste, måste, måste, fan va tråkigt. Hatar att plugga, det finns inget tråkigare. Men jag har ju bara mig själv att skylla. Så måste fixa det så jag får betyg i allt. Men det blir säkert bra, men nu ska jag se klart Scrubs! God natt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0