Skönt..

En härlig dag, kom nyss hem. Har varit hos Softie och sett på Sanningens ögonblick och sen for jag till Lisa och var med henne tills nu! Det var trevligt, vi pratade om gammla minnen osv. Mamma vart dock grinig för att jag kom hem så sent på en torsdag och för att hon skulle jobba imorgon. Blir smått förbannad för att jag måste vara inne en tid bara för att hon ska jobba fast jag är ledig. Irriterande.
Idag så redovisade jag mitt Gotland på power point, lika att göra bort de. Men det gick bra, och imorgon är man ledig. Idag så hade jag bara två lektioner, slöa som fan. Har bara två grejer kvar att göra på datan, men det fixar jag nästa gång. Skönt! Men kanske ska gå på Lenas lektion så jag får veta vad jag ska plugga till för vi har prov nästa vecka om lagar. Måste också göra klart alla mina rester och tänkte ta tag i dom imorgon, iaf börja och försöka göra så mycke som jag orkar. Hoppas jag hinner klart med allt då. Ledig på måndag också, fan va skönt! Inte mycke kvar i skolan nu, nära nära. Snart går mina gratis SMS ut, fan det som är så skönt att ha det, pengarna räker så mycke längre när man har det.  Men nu ska jag kolla om de finns nå värt att se på tv och sen sussa. BYYE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0