sista uppgiften

Tjaa, kom hem för en tag sen. Käkade lite mackor och drack juise, gott det var! Underbart väder ute, tänkte att jag skulle gå ut och plugga lite.
Idag så har jag bara haft två lektioner i skolan, kommer att få VG i slut betyg i roland. Va kul, det går så bra för mig i skolan om man gämför med hur de gick i 7-9an, inte så bra. Men jag har ju mognat och rykt upp mig nu, men jag har ett prov i morgon i näthandel om lagar. Måste plugga till det, sen ska jag gå på ADM på måndag och lämna in en sista uppgift och göra ett omprov. Sen är jag färdig med allt, skönt! Idag så lämnade jag in en massa böcker, och turism uppgifterna. Så ska lämna dom sista böckerna imorgon, har sovmorgon till kl 9 iaf. Mys, men nu ska jag ut och lägga mig i solen och plugga. Lär väl skriva ikväll. God dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0