Tårar

Sitter just nu och ser på tv, The war at home. Ylva for nyss hem, vi har varit på en lite prommis. For till henne direkt efter skolan och snackade ett tag sen gick vi på prommis.
Idag så har jag bara fått veta betyg i skolan och sett på Robert Gustafsson, så jävla rolig kille alltså. Haha, skrattade så det kom lite tårar. Haha, det var typ bara jag och Mikkis som skrattade. Haha, fyyfan! Har gjort klart min film analys, skönt! Lämnade in den så jag vet inte vad jag fick för betyg för den. Men hoppas det blir ett G iaf, det var en jobbigt uppgift, fattade knappat hur man skulle göra :s Imorgon så har jag sovmorgon till typ kvart i 10, skönt! Då har vi bara två lektioner kvar, men jag vet dock inte hur fredagen ser ut, men de är nog inte nå många lektioner kvar, blir säkert bara att slöa och veta betygen. Men det är ändå chill, och snart är det sommarlov, inge länge kvar nu. En vecka kvar typ, åååh. LÄNGTAR! Idag ska jag försöka göra turism annars vet jag inte. Det är iaf Frusna män söker kärlek och The pussy catdoll, det är ju värt och se iaf. Haha, men nu ska jag se på tv och hoppas på att man ska få mat. Är hungirg som fan, GOD DAG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0