Längtar så otroligt mycke.

Kom nyss hem, varit hos Lisa och spelat Mario cart. Det är så roligt. Haha, ikväll så har jag inte gjort så mkt, spelat Guitar Hero och varit med Lisa och Linn och Jack (min bror). Skönt och bara ta de lungt, nog för att jag redan har gjort det typ hela veckan. Haha, börjar bli smått less på att det aldrig händer någonting. Suck, men men. Var aldrig med Softie och Robert ikväll för Robert orkade tydligen inte komma hit för han hade ont i lilltån. Haha, men skit samma. Undra vad som händer imorgon. Ingenting som vanligt säkert, jag längtar så otroligt mycke tills jag ska fara till Kreta det är snart, den 18/6 far jag till Sthlm och den 19/6 blir det Kreta. Så kult de ska bli, underbart! Första gången jag har utomlands och det blir med en av mina bästa vänner Softie. Härligt härligt. Ska snart sova är så grymt trött, orkar knappt vara vaken nå länge nåmer. Helt sjuk, förut var jag vaken hela nätterna och la mig typ 7-8 på morgonen, men nu orkar jag knappt vara vaken till 3. Haha, herregud! Men nu ska jag se klart på Djungel George 2 som jag började se igår. Haha, så otroligt rolig film men 1an är mycket bättre. God natt!!!

image8



Kommentarer
hoda

- fan vad skönt ;d

2008-05-24 @ 01:37:26
URL: http://hm891118.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0