Kult, kult!

God morgon alla glada, snart ska jag fara till skolan. Jag skulle ha vaknat för 20 min sedan, men jag vaknade kl 10 och kunde inte somna om. Fan, men har iaf fått sova ut idag. Skönt.. Har nyss tankat en massa bra musik, fan va kul. Älskar ny musik, jag blir så glad av musik! Idag så har jag bara två lektioner, adm och D4T4. härligt, knappt värt och gå till skolan ens. Men måste ju så jag inte missar mer än vad jag redan gjort.
Foten är mkt bättre nu, kan gå iaf. Hoppas att det inte blir värre men det tror jag inte, men jag lär ju märka om det blir det eller inte. Idag så blir det att plugga? och sen se tv, det är ju Sanningens ögonblick idag. Det är ju så bra, haha. Fattar inte att dom gör det, men det är så kult å se när dom skämmer ut sig för hela svenska folket! Haha, kult kult. Tänkte gå och sminka mig nu, finns ändå inget annat att göra? nope, BYEE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0