Ingen aning!

Hallåj, sitter här och väntar på att Softie ska komma med bussen. Har nyss duschat ska väl sminka mig snart och sen fara ut? eller? Som det ser ut nu så har jag faktiskt ingen aning.
Igår så var jag med Softie och vi hyrde film, Förtrollad, ung rebell och nått med forest? Den sög iaf, men Förtrollad var bra faktiskt. Det är underbart väder idag också, så skönt! Det som stod på text tv att det skulle vara bra väder hela helgen och nästa vecka. Whoho, hoppas att det blir bra väder då på skolavslutningen när vi ska spela brännboll och grilla. Längtar dit som fan, har bara en lektion kvar. På måndag ska jag bara till skolan och lämna in uppgifter, de visade sig att jag hade två till att göra. Men de går fort och fixa det, jaa och så ska jag göra ett prov som jag ska plugga till imorgon. Hehe, men nu ska jag börja gå och möta Softie, God dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0