Hoppas

Trött som fan, kom nyss hem. Varit ute med Lisa och Linn å hoppat kråka. Haha, va kult det var det var så länge sedan jag körde det. Det var typ nått år sen, haha. Men det var as kult!
Svergie kom på 21a plat och Ryssland vann Euro wichen song contest, dålig plats Sverige kom på. Det var 9 år sedan Svergie vann. Herregud, nu får dom skicka en som kan vinna. Haha, sak samma.
Idag så har jag sprungit på stan och storheden, studdsmattan var tydligen för liten så mamma ska fara och lämna tillbacka den och köpa en större hoppas jag :D Hihi, då blir jag glad och jag vill hoppa det var så länge sedan sist. Haha, imorgon händer det inte så mycke. Ska nog försöka göra lite rester så jag blir av med dom och det ska jag göra på måndag också för då är jag ledig. På måndag ska jag och mamma fara och shoppa på apoteket, köpa det jag behöver ha med mig till Kreta. Längtar så otroligt mycke, men det är ju snart jag ska fara så.
Är hungrig ska nog se om det finns nå att käka, hoppas då på det. Sen ska jag se klart Scooby-Doo 2, haha. Grymt rolig film, hinner aldrig se klart mina filmer på nätterna för jag somnar så tidigt. Haha, god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0