Helt underbart!

Tjabba, kom nyss in följde Softie till bussen och tog med mig hundarna, mina sötnosar! Jag och Lisa har försökt lära Softie att hoppa på studdsmattan. Haha, det var grymt roligt! Kondisen bör tränas tror jag? Haha.
Nu sitter jag bara här, ska snart plugga till näthandeln så man klarar provet imorgon. Hoppas på det, bara man inte får IG i betyg om man inte klarar provet. Isf så är det ju inge bra. Sovmorgon imorgon, skönt. Funderar på om man ska gå på matten? Behöver ju inte gå dit, ska ju inte göra nå prov eller nånting. Men måste ju lämna igen böckerna. Men vet inte om jag ska göra det nån annan dag, men jag lär ju märka hur tråkigt jag har det sådär på morgonen. Om nå tag börjar Scrubs, det är ju jävla kult! Det är typ 20 dagar kvar till Kreta och en vecka kvar till skolavslutningen, eller vi har ju dock ingen riktig skolavslutning men whatever. Har varit på grymt bra humör idag, chill dag i skolan som vanligt nu på slutet, och sedan har det varit as bra väder. Låg ute i shorts och linne och pluggade i solen, riktigt sommar väder. Helt underbart! Idag så har man hookat till lördag, men den stora frågan är ju. Vem ska köra? Det måste ju fixas, men jag hoppas att de löser sig annars blir jag mycket ledsen i ögat! Men nu ska jag plugga så det blir av, så jag inte bara skiter i det som vanligt. Suck, GOD NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0