Gråta

Idioti, allt är idioti. Data segar, skrev as mkt här nyss men allt försvann för att allt på internet är dum i burken. Och orkar knappast skriva om allt, GAAAH! Kommer inte in på kanal5.se kan inte se Sverige pussas och kramas. Tänkte hinna se det innan Scrubs börjar. NEJ NEJ, de får jag värkligen inte.... Utan allt ska förstöras ALLLT jag gör ska gå åt helvete just nu. Är förbannad som fan, vill bara gråta. Mitt humör gick från underbart till super uber dåligt!!! Irriternade, jag vill bara slänga ut datorn helvetet härifrån. Men då skulle inte mamma och pappa bli så glada, skulle dock inte få en ny! Så det är lika att låta bli, får väl gå upp till Malin eller Jack (mina syskon) och ta ut min ilska på dom. BYYYEEE! igen.....

image2
(Så här står det när jag ska gå in på kanal5. IDIOTER, om dom vill att folk
ska kolla. Då kan dom ju anställa proffs som kan hantera såna där situationer 
istället för att förstöra för någon annan som hade perfekta planer, patetiskt!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0