god natt!

Pluggar tusim, väntar på att Scrubs ska börja så jag kan göra det samtidigt så jag kan lämna in det imorgon och en massa böcker.
Nu börjar det, det är så roligt. Satt vid datan och tänkte att det var nånting som jag skulle se. Men jag visste inte vad, kollade på tv.nu och då var det Sverige pussas och kramas. Hur kunnde jag glömma det? Fattar inte, men jag missade ändå bara 10 min, ska se det jag missade efter Scurbs. Har ju ändå sovmorgon imorgon till kvar i 10, skönt skönt. Snart är de lördag och criusing, ser ju om allt löser sig. Isf så blir det en hel härligt kväll, längtar! 3 dagar kvar i skolan, det är ju INGENTING! fan va härligt, men nu ska jag se på Scrubs och göra turismen och imorgon blir det att göra ADM, inte kul ajja! GOD NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0