Da-duh-duh-da-da, it ain't my fault

Kan fortfaranade knappt gå, ont gör det. Men det börjar dock bli bättre. Mamma väckte mig typ strax efter 7  i morse och kom med en balja té, så fick ha fötterna där i typ 20 min för det ska tydligen hjälpa mot mina sår under fötterna. Haha, och någon dag innan så kom mamma med såpa, varm vatten och salt. Det gjorde jävligt ont på mina sår! Men de har ju hjälpt så det var värt det. Just nu så sitter jag och ser på Tarzan, ska snart gå upp och se om jag kan slå på boxen isf så blir det att se på Cartoon Network, det är så roligt och så länge sedan jag såg det! Idag så ska jag göra klart Gotland och se på tv, det är ju DH och det är så spännande. Får inte missa det, blev sugen på att se HSM, det var så länge sedan det också. Kanske ser 1an och 2an. Kanske ska till skolan imorgon om det blir bättre i fötterna, för det känns inte som att det är värt att gå till skolan om de ändå kommer bli värre så jag får vara hemma ännu längre. Nej, så jag ser ju om jag ids fara eller inte. Men nu ska jag se tv. BYYYE!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0