Äntligen..

image5Sverige pussas och kramas, hur kan det vara så kul? Fattar inte, det är så grymt roligt. Haha, ojoj. Snart börjar Scrubs och sen ska jag sova.

Idag har jag gjort klart Gotland (ÄNTLIGEN) och och måste redovisa det sen, fan jag vill inte. Hatar att redovisa själv sådär, Fast det är ju dock på power point och då kommer ju alla att kolla på bilderna ist för på mig! Det är ju bra iaf, imorgon ska jag iaf gå till skolan. Har nog redan missat en massa, vi har tydligen prov snart i näthandel. Shit, bara det inte är svårt. Måste prata med andra lärare också och se så jag inte har kvar nå rester så jag står där innan sommarlovet och har IG i kurser. Det hade ju inte varit så lyckat! Det är så lite kvar i skolan, räknade och det är typ 8 skol-dagar kvar, fatta det är ju as lite ju! Det är ingenting om man tänker hela året. Två år kvar på gymnasiet då. Härligt! Men nu ska jag se tv, BYYE!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0