Alla glada

God morgon alla glada, jag sitter och väntar på att kl ska gå så bussen kommer nångång. Idag så har jag prov, måste plugga hela dagen. Haha, japps! Hoppas att vi får se på Robert Gustafsson på Babs lektion, haha. Det är ju så roligt. Ikväll så vet jag inte vad som händer, ska väl vara med Softie eller nått. Det är ju sånt underbart väder ute idag också, så skönt! Såg igår att dom hade fyllt Arons, fatta kult? Jag ville bada men ingen annan var på som vanligt, haha. Men jag är typ sugen på att göra det idag om det är bra väder ikv. Det var ju ett år sedan sist man badade där, Haha! Trevligt trevligt, idag har jag fått mitt studiebidrag, det var då efterlängtat om vi säger så, haha! Skönt men alla pengar kommer att försvinna bara sådär, imorgon är det ju cirusing och på torsdag är det skolavslutning och på fredagen efter det ska jag till Mikkis stuga åså måste jag lägga undan pengar till Kreta, fyyfan. Det kommer inte bli så mycket att lägga undan. Haha, men nu ska jag börja bege mig till bussen, God dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0