kan inte gå

Trött och dåligt väder, inte så kult. Jag käkade nyss och sminkade mig, ska snart fara till polissation och fixa mitt pass och sen kanske man ska ta sprutan för hepatit? Vet inte om jag vågar ta den de var tydligen 3 sprutor :S och kostade ganska mycke. Är rädd, undra vart man ska ta dom där sprutorna ;S Haha, skit samma. Jag har as ont i fötterna, kan knappt gå. Kan inte gå ut för det kommer bara bli värre om jag sätter på mig ett par skor, så ska typ vara ledig idag. Mamma tyckte att det var bäst! Jag har inte gått nått sen i lördags, eller efter statsmaran har jag inte gått nå, bara ut för att röka inge mer. För de gör så satans ont, har fått typ sår under fötterna.. Ja det är ju mindre kul, men nu ska jag ut och ta min morgon rök! God morgon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0