Nervös inför

JIPPEEY! Jag är på grymt bra humör, jag vet dock inte varför! Det känns underbart, snart sommar. Den 6/6 ska vi ha "före Kreta" middag och käka Grekiskmat och bada bubbelpool. Mysigt som fan, haha. Idag så har det varit en slö dag, hade sovmorgon sen så hade vi prov med Roland och sen gick jag, Sophie, Ida och Mikaela hem. Haha, vi orkade inte gå på HP-dagen. Jag och Mikaela for hem till mig ist och spelade Guitar Hero, snacka om ett beroende framkallande spel. Vill bara spela hela tiden, kommer nöta som fan i sommar. Haha, men när jag lyssnar på en låt tänker jag (hmm, undra hur den låten hade varit på Guitar Hero) Haha! Kom på en sak, jag, Sophie och Mikaela var as duktiga igår på turismen, vi hade en "promenad" och skulle svara på frågor vi fick typ 18/19 ett fel alltså. Duktiga vi är!

Haha, imorgon får jag veta nationella jag är nervös, det hänger på nationella om jag måste ha matte A i tvåan också. Jag hoppas att de blir ett G iaf! Men jag lär ju märka imorgon. Igår såg jag inte Sverige pussas och kramas, så tänkte se det nu ist. Måste leta fram full packat med Robert Gustafsson, vi ska se den imorgon på babs-lektion! Nice som fan, han är ju så grymt jävla rolig! Haha, nog för att jag har sett filmen ett antal ggr, men whatever. Men nu ska jag kolla vilken buss jävel jag ska ta imorgon till skolan, har sovmorgon igen. MYS! byeeee.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0